Вже через шість хвилин після вживання алкоголь провокує в мозку людину зміни, з'ясували німецькі учені.
В ході експерименту дослідники з лікарні Гейдельбергського університету запропонували групі з восьми чоловіків і семи жінок випивати певну кількість спиртного, поступово підвищуючи його дозу і, поступово, концентрацію алкоголю в крові - від 0,05 до 0,06%, пише Telegraph.
За словами доктора Арміна Біллера, що проводив дослідження, і у чоловіків, і у жінок мозок однаково реагував на алкоголь. Зміни в клітках мозку почали відбуватися протягом шести хвилин: для цього досить було всього трьох келихів пива або двох келихів вина.
Німецькі експерти також ›››››